سوالات متداول



پاسخ به سوالات پرتکرار شما

  • چگونه ثبت سفارشم رو انجام بدم؟

پاسخ: روند ثبت سفارش در این وب‌سایت بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمی‌باشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در صفحه‌نخست یا صفحه‌ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.

2. در صورتی که مشخصاتی مانند رنگ، اندازه و... وجود داشت، انتخاب کنید.

3. بر روی دکمه‌ی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجره‌ای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.

4. بر روی دکمه‌ی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید.

5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کرده‌اید را مشاهده می‌کنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمه‌ی ثبت سفارش کلیک کنید.

6. در مراحل بعد، فرم‌ها با توجه به محصولاتی که انتخاب کردید و وضعیت عضویت شما، متفاوت خواهند بود. مراحل را گام به گام پیش روید و اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود.

در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.


  • چطور از کیفیت محصولات اطمینان حاصل کنم؟

پاسخ: مشتری عزیز تنوع کالا در فروشگاه های خونه شیک بسیار بیشتر از تعداد کالاهای بارگذاری شده در وبسایت میباشد. لذا واحد کنترل کیفیت خونه شیک فقط کالاهایی که درصد رضایت بالای مشتری را در فروشگاه های خونه شیک داشته اند برای بارگذاری در سایت انتخاب میکند.

ضمنا گارانتی بازگشت کالای خونه شیک و تعهد مجموعه به آن , بیانگر کیفیت بالای کالا ها و همچنین در راستای اهداف کلی خونه شیک جهت جذب مشتری دائمی میباشد. پس با خیال راحت خرید کن .


  • میخوام خرید کنم ولی چطور اعتماد کنم و پول رو پرداخت کنم؟

پاسخ: بهترین راه برای خرید در فضای مجازی کسب اطلاعات کافی و شناسایی سایت های قابل اطمینان در حوزه ی  خرید آنلاین است.

اما چگونه؟ در حال حاظر تمام سایت های آنلاین و قانونی در ایران میبایست (نماد اعتماد الکترونیک ) داشته باشند , این نماد صرفا از طریق وزارت صنعت , معدن و تجارت و پس از احراز هویت شخص صاحب نماد به وی اعطا میگردد , همچنین تمامی سایت های داری این نماد موظف هستند کاملا طبق قوانین تجارت الکترونیک فعالیت نمایند و در صورت تخلف سایت یا دارنده نماد , شکایت و پیگیری ایشان به راحتی قابل پیگیری است.

شما میتوانید نماد اعتماد الکترونیک خونه شیک را در پایین تمام صفحات وبسایت خونه شیک مشاهده کنید و با کلیلک بر روی آن جزییات آن را مطالعه نمایید. 


  • آیا امکان پرداخت درب منزل وجود دارد؟

 پاسخ: خیر در حال حاضر امکان پرداخت درب منزل وجود ندارد و تمامی پرداخت ها میبایست از درگاه پرداخت بانک انجام شوند.

ضمنا توجه فرمایید , قابلیت پرداخت از طریق درگاه پرداخت بانکی فقط به سایت هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت , معدن و تجارت هستند اعطا میگردد و شما میتوانید نماد اعتماد  الکترونیک خونه شیک را در پایین تمام صفحات وبسایت خونه شیک مشاهده کنید و  با کلیلک بر روی آن جزییات آن را مطالعه نمایید. پس با خیال راحت خرید کن .


  • امکان خرید حضوری هم هست؟

پاسخ: مشتری عزیز وبسایت خونه شیک با هدف فروش آنلاین و ارسال محصولات به سراسر ایران راه اندازی شده است , بنابراین در هیچ نقطه از ایران شعبه ای ندارد , لذا شما میتوانید تمام خرید های خود را  از طریق سایت انجام دهید.


  • چقد طول میکشه تا سفارشم به دستم برسه؟

پاسخ: در شهر تهران تمامی سفارشات ظرف 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش تحویل مشتری میشوند. (شما میتوانید هنگام ثبت سفارش ساعت ارسال را هم مشخص نمایید)

در شهرستان ها هم بسته به مصافت شهر مقصد , بین 2 تا 7 روز  تمامی سفارشات تحویل مشتریان میشود.

در صورتی که احتیاج به ارسال فوری سفارش خود دارید میتوانید با واحد فروش با شماره 02144094391 تماس بگیرید تا سفارشتون بصورت ویژه ارسال بشه.


  • عکسهای سایت دقیقا مثل کالایی هست که برامون میفرستین ؟

پاسخ: تقریبا عکاسی تمامی کالاهای موجود در سایت توسط تیم تولید محتوای خونه شیک  انجام میشود و به هیچ عنوان از نظر کیفیت , ابعاد , تعداد و ...فرقی بین تصاویر و بسته ارسالی وجود ندارد.

اما به دلیل اینکه رزولیشن تصاویر در صفحه های نمایش مختلف است ممکن است تا 10% بین تصاویر اختلاف احساس نمایید ,  اگر چنانچه حساسیت بالایی نسبت به طیف رنگ ها دارید , قبل از نهایی کردن سفارش خود تصاویر کالا را در چند صفحه نمایش مختلف مشاهده نمایید.


  • برای انتخاب و ثبت سفارشم احتیاج به مشاوره و همفکری دارم , میتونید کمکم کنید؟

پاسخ:بله حتما , درصورتیکه از روی تصاویر و توضیحات کالا موفق به انتخاب قطعی خود نشده اید , میتوانید با واحد فروش با شماره 02144094391 تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو در انتخاب بهتر راهنمایی کنند.


  • اگر سفارشم بصورت ناقص یا شکسته به دستم رسید چطوری پیگیری کنم؟

پاسخ: مشتری عزیز توجه داشته باشید تمامی سفارشات مشتریان توسط واحد بسته بندی خونه شیک مجددا از نظر صحت و سلامت کالا چک شده و از نظر مقاومت در حمل و نقل تقویت میشوند , سپس تمامی بسته بصورت پلمپ شده تحویل ناوگان ارسال (پیک , پست , تیپاکس)  میشوند.

ضمنا تمامی ناوگان های ارسال در ایران ( پست , تیپاکس  ...) در قبال بسته های شکستنی مسئولیتی قبول نمیکندد و به همین دلیل تمامی سعی گروه بسته بندی خونه شیک بر تقویت بسته ها در مقابل شوک و ضربه میباشد.

البته با همه ی این تفاسیر , تعداد بسته های سالم تحویل شده در سال 1401 توسط وبسایت خونه شیک بالای 99% بوده که نشان از انتخاب ناوگان حمل و نقل مناسب و بسته بندی های اصولی سفارشات شما دارد.

پس خیلی نگران نباشید.