ماهیتابه دو دسته چدن گرانیت جلا مبین سایز 26 ( کد : 02092102 )

02092102 JALA MOBIN Frying pan size 26

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس بدنه: آلومینویم
  • ساختار بدنه: آلومینیوم
  • جنس روکش: گرانیت
  • جنس دسته ها: استیل ضد زنگ
فروشنده فروشنده: خونه شیک
آماده ارسال ناموجود
460,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

خوش نام , با کیفیت و پرطرفدار  میتواند معرفی مختصر و مفیدی از محصولات  گروه تولیدی جلا مبین باشد. تولید  محصولات با دوام و عمری در کنار ظرافت و  زیبایی باعث شد خیلی زود برند جلا مبین در میان خانمهای ایرانی جا باز کند.

ازگذشته تا کنون  از جمله  مهمترین و کلیدی ترین نکاتی که در هنگام انتخاب قابلمه به آن  توجه میشده بحث سلامت خانواده و کیفیت طبخ غذا در  آن بوده است. از همین رو  جنس مواد به کار رفته در تولید محصولات پخت و  پز مانند جنس روکش , جنس  بدنه , کیفیت و مواد به کار رفته در کف قابلمه و    ... بسیار مهم و حائذ  اهمیت بوده است.گروه تولیدی جلا مبین با درک اهمیت بالای  این موضوع اقدام به تولید قابلمه هایی با روکش گرانیتی نچسب که خاصیت  نچسب بودن  (مانند تفلون) و استحکام فوق العاده بالا (مانند  سرامیک) را داراست کرده  است.همچنین بدنه ی آلومینویمی و  رسانای این  قابلمه به داغ شدن یکنواخت  تمام سطح قابلمه کمک کرده و تجربه  آشپزی کاملا  بهداشتی و با کیفیت را برای  شما به ارمغان میاورد.نا گفته نماند از دیگر  نکات مثبت محصول جلا مبین میتوان به  کیفیت مناسب دسته ها و  قپه ی درب قابلمه ها و ماهیتابه ها اشاره کرد.

جنس بدنه
آلومینویم
ساختار بدنه
آلومینیوم
جنس روکش
گرانیت
جنس دسته ها
استیل ضد زنگ
جنس درب
پیرکس
برند
(جلا مبین) (JALA MOBIN)
کشور مبدا برند
ایران
رنگ
مشکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...