چای ساز 2200 وات ولتون مدل WTE119 ( کد کالا 02100903 )

02100903 WELTON 2200 w tea maker

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: ولتون ( WELTON )
  • ضمانت نامه: دارد - 18 ماهه شرکتی WELTON
  • توان مصرفی: 2200 وات
  • ظرفیت کتری: 1.8 لیتر
فروشنده فروشنده: خونه شیک
آماده ارسال ناموجود
5,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

سالهای خیلی زیادی از ورود محصولات برقی WELTON به بازار پر تلاطم لوازم خانگی در ایران نمیگذره اما به جرات میشه گفت در همین مدت نسبتا کوتاه به سرعت جایگاه خودش رو در بازار لوازم برقی آشپزخانه پیدا کرده و اعتماد عمومی خانم های خانه دار ایرانی رو جذب کرده.

 طراحی بسیار زیبا و ارگونومی در کنار تولیدات با دوام , با کیفیت و عمری باعث شده تا محصولات WELTON  بتوانند شانه به شانه ی برندهای معروف خارجی به رقابت بپردازند و بدون اغراق در خیلی از موارد  بسیار زیبا تر و با کیفیت تر از برند های گران و لوکس اروپایی باشن.

چای ساز 2200 وات ولتون مدل WTE119 با طراحی زیبا و کیفیت قابل قبول یکی از پرطرفدار ترین محصولات ولتون میباشد. کتری 1.8 لیتری این چای ساز با قرار گرفتن روی پایه ی اصلی و با بهره گیری از طراحی به روز قابل جابه جایی بوده و چرخش روی پایه 360 درجه آن بدون محدودیت میباشد. طراحی شیشه ای کتری و قوری این محصول به شما اجازه میدهد از میزان آب باقیمانده در دستگاه مطلع شوید , همچنین فیلتر استفاده شده در کتری و قوری این محصول  تفاله یا دمنوش را از نوشیدنی جدا میکند و شما میتوانید با جدا کردن این فیلتر به راحتی قطعات دستگاه را تمیز نمایید همچنین استفاده از سیستم Over heat protection باعث میشود در صورت اتمام آب کتری دستگاه بصورت اتومات خاموش شود و به این ترتیب شما نگرانی از بابت آسیب دیدن قطعات دستگاه نخواهید داشت. چای ساز 2200 وات ولتون مدل WTE119 دارای 18 ماه ضمانتامه شرکتی ولتون میباشد که تحت هر شرایطی شامل گارنتی خواهد شد بجز موارد شکستگی و ضربه نوسانات برقی و تعمیر توسط تعمیرکار غیر مجاز

برند
ولتون ( WELTON )
ضمانت نامه
دارد - 18 ماهه شرکتی WELTON
توان مصرفی
2200 وات
ظرفیت کتری
1.8 لیتر
ظرفیت قوری
1.2 لیتر
auto off
دارد
Boil-dry protection
دارد
Concealed heating element
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...