آسیاب مخلوط کن 400 وات ولتون مدل WBE104 ( کد کالا 02100905 )

02100905 WELTON Juicer & blender

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: ولتون ( WELTON )
  • ضمانت نامه: دارد - 18 ماهه شرکتی WELTON
  • توان مصرفی: 400 وات
  • ظرفیت پارچ: 1.5 لیتر
فروشنده فروشنده: خونه شیک
آماده ارسال ناموجود
2,975,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

سالهای خیلی زیادی از ورود محصولات برقی WELTON به بازار پر تلاطم لوازم خانگی در ایران نمیگذره اما به جرات میشه گفت در همین مدت نسبتا کوتاه به سرعت جایگاه خودش رو در بازار لوازم برقی آشپزخانه پیدا کرده و اعتماد عمومی خانم های خانه دار ایرانی رو جذب کرده.

 طراحی بسیار زیبا و ارگونومی در کنار تولیدات با دوام , با کیفیت و عمری باعث شده تا محصولات WELTON  بتوانند شانه به شانه ی برندهای معروف خارجی به رقابت بپردازند و بدون اغراق در خیلی از موارد  بسیار زیبا تر و با کیفیت تر از برند های گران و لوکس اروپایی باشن.

آسیاب مخلوط کن 400 وات ولتون مدل WBE104 محصولی با کیفیت و کاربردی مجهز به موتور قدرتمند 400 وات با استفاده از تکنولوژی سه بعدی بهترین گزینه برای تهیه انواع آب میوه و اسموتی ها میباشد. از جمله ویژگی های آسیاب مخلوط کن 400 وات ولتون مدل WBE104 میتوان به قابلیت تنظیم در 5 سرعت مختلف و همچنین قابلیت کارکرد در حالت پلاس اشاره اشاره کرد. تیغه های این محصول از جنس استیل ضد زنگ میباشد و ظرفیت پارچ شیشه ای آن 1/5 لیتر است.ناگفته نماند مثل بقیه محصولات ولتون آسیاب مخلوط کن 400 وات ولتون مدل WBE104 هم شامل گارانتی 18 ماهه شرکتی ولتون میباشد.

برند
ولتون ( WELTON )
ضمانت نامه
دارد - 18 ماهه شرکتی WELTON
توان مصرفی
400 وات
ظرفیت پارچ
1.5 لیتر
تکنولوژی سه بعدی
دارد
جنس پارچ
شیشه ای
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
قابلیت کارکرد در حالت پلاس
دارد
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
طول سیم
یک متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...