سرویس قاشق و چنگال 12 پارچه استیل یونیک ( کد کالا : 01111203)

Unique spoon and fork set 12 pcs code:001111203

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند محصول: Unique
  • جنس محصول: استیل 18/10
  • قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی: دارد
  • مناسب برای: 6نفر
فروشنده فروشنده: خونه شیک
آماده ارسال ناموجود
580,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

(سرویس قاشق و چنگال یونی هوم مناسب برای صرف وعده های غذایی شما)


بررسی محصول

سرویس قاشق و چنگال 12 پارچه یونی هوم ، جنس این محصول از استیل 18/10 می باشد ، این سرویس قاشق و چنگال مناسب برای شش نفر می باشد ، رنگ محصول سیلور (SILVER) هست و محتویات آن شامل شش عدد چنگال غذاخوری و شش عدد قاشق غذاخوری می باشد.

توضیحات تکمیلی 

همیشه یکی از سخت ترین انتخاب ها در حوزه ی لوازم آشپزخانه انتخاب سرویس قاشق و چنگال بوده و هست.از علت های این موضوع میتوان به تنوع بالا طرحها و برندها اشاره کرد.در چند سال اخیر با وارد بازار شدن سرویس های قاشق چنگال سرامیکی و چوبی این انتخاب سخت تر هم شده اما همچنان قاشق چنگال های استیل با اختلاف , اولین و محبوب ترین انتخاب در بین ایرانیان محسوب میشود.درچند سال اخیر برندهای نوظهوری هم به این بازار اضافه شدند که توانستند با ارائه محصولات با کیفیت شانه به شانه رقیب های اسم و رسم دار بازار رقابت کنند , یکی از برندهای که خیلی زود توانست با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب طرفدارای زیادی در حوزه ی سرویس قاشق و چنگال پیدا کند , برند یونی هوم میباشد. کیفیت بالا و دوام زیاد در کنار ظرافت و طراحی زیبا از جمله ویژگی های این محصول پرفروش میباشد , همچنین با توجه به استفاده از استیل 18/10 در تولید این محصول استفاده از ماشین ظرفشویی منعی ندارد و با خیال آسوده میتوانید از ماشین ظرفشویی برای شستشوی سرویس قاشق و چنگال 12 پارچه آنیا طرح ساده تخت استفاده کنید.

برند محصول
Unique
جنس محصول
استیل 18/10
قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی
دارد
مناسب برای
6نفر
رنگ
سیلور
وزن تقریبی محصول
950 گرم
تعداد پارچه
12 پارچه
محتویات
6 عدد قاشق غذا خوری
6 عدد چنگال غذا خوری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...