کتری استیل مدل 5 لیتری (کدکالا:08151)

sooti kettle 5L 08151

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند محصول: Unihome
  • جنس بدنه کتری: استیل ضد زنگ
  • گنجایش کتری: 5 لیتر
  • جنسه دسته ها: باکالبت
فروشنده فروشنده: خونه شیک
آماده ارسال ناموجود
950,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

(استفاده از کتری و قوری بهترین راه برای درست کردن محبوبترین نوشیدنی ایرانیان)


بررسی محصول

اگر همچنان علاقه مند به طراحی قدیمی و کلاسیک کتری ها هستین و همچنان بصورت حرفه ای چای خور هم هستین , پیشنهاد اول خونه شیک به شما استفاده از کتری تمام استیل unihome مدل سوتی میباشد. بدنه تمام استیل این کتری باعث  جوشیدن آب در آن با سرعت بیشتری میشود , همچنین درب محافظ لوله ی کتری برای کسانی که کودک در خانه دارند بسیار با اهمیت خواهد بود , قپه ی در و دسته ی کتری از جنس باکالیت میباشد و دربرابر حرارت اجاق و کتری کاملا مقاوم است. 

به علت تمام استیل بودن این کتری , شما میتوانید در پیک نیک ها , با ارتفاع از شعله ی هیزمی از این کتری استفاده و نمایید و یک چای خوش طمع در دل طبیعت میل کنید.


چایی سنتی یا مدرن؟

اگر دنبال زمان کوتاه تر در فرآیند درست کردن چای هستید پیشنهاد ما به شما انواع چایسازها است اما اگر علاقه مند و خواستار کیفیت هستید استفاده از کتری و قوری بر روی شعله گاز پیشنهاد خونه شیک به شماست تجربه نشون میده که چای درست شده با استفاده از کتری و قوری به مراتب با کیفیت تر از چایی درست شده از چایساز هست پس اگر به دنبال یک چای با کیفیت هستید استفاده از کتری و قوری پیشنهاد ما به شماست.


برند محصول
Unihome
جنس بدنه کتری
استیل ضد زنگ
گنجایش کتری
5 لیتر
جنسه دسته ها
باکالبت
جنس قپه
باکالیت
درب کتری
دارد
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...