سرویس قاشق و چنگال 12 پارچه استیل گیلدا (کد کالا : 01111211)

Gilda spoon and fork set 12 pcs code:01111211

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند محصول: Gilda
  • جنس محصول: استیل 18/10
  • قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی: دارد
  • مناسب برای: 6نفر
فروشنده فروشنده: خونه شیک
آماده ارسال ناموجود
580,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

(سرویس قاشق و چنگال گیلدا مناسب برای صرف وعده های غذایی شما)


بررسی محصول

سرویس قاشق و چنگال 12 پارچه گیلدا طرح ساده کلاسیک ، جنس این محصول از استیل 18/10 می باشد ، این سرویس قاشق و چنگال مناسب برای شش نفر می باشد ، رنگ محصول سیلور (SILVER) هست و محتویات آن شامل شش عدد چنگال غذاخوری و شش عدد قاشق غذاخوری می باشد.

توضیحات تکمیلی 

سرویس های قاشق و چنگال گیلدا با بهره گیری از تکنولوژی به روز و استقاده از ورق استیل ضد زنگ و با ضخامت , جزو محصولات کاملا با دوام و عمری به حساب می آیند.طراحی خوش دست و مدرن در کنار مقاومت بسیار بالا استقبال گسترده ای را به خصوص در بازار ایران برای محصولات گیلدا به همراه داشته است که به دنبال آن موجب تولید طرح های جدید و تنوع بالا این محصولات شد که قاشق  چنگال طرح کلاسیک یکی از پر طرفدار ترین آنهاست. از گذشته تا امروز سرویس های قاشق و چنگال استیل جایگاه ویژه ای در چیدمان سفره و میز پذیرایی داشته اند. با گذشت زمان , تنوع تولید این محصولات افزایش یافت و قاشق چنگال های چوبی و سرامیکی نیز به بازار آمدند اما هیچ وقت نتوانستند از محبوبیت همیشگی سرویس های قاشق و چنگال استیل کم کنند.شما هم اگر به دنبال یک میزبانی حرفه ای و چیدمان میز سرو چشم نوازهستید پیشنهاد ما به شما قاشق چنگال گیلدا طرح ساده کلاسیک میباشد.

برند محصول
Gilda
جنس محصول
استیل 18/10
قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی
دارد
مناسب برای
6نفر
رنگ
سیلور
وزن تقریبی محصول
950 گرم
تعداد پارچه
12 پارچه
محتویات
6 عدد قاشق غذا خوری
6 عدد چنگال غذا خوری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...